Cu o experiență vastă într-o gamă diversificată de domenii legale, suntem pregătiți să vă ghidăm către soluții eficiente și rezultate pozitive.
Cabinetul nostru oferă consultanță și reprezentare juridică în domeniul dreptului administrativ, cu precădere asistență juridică în procesele de contencios administrativ și fiscal. Construim o strategie optimă pentru dvs. în baza analizei temeince a documentelor prezentate de către dvs și a detaliilor de fapt aferente speței, astfel încât la finalul consilierii să puteți avea o perspectivă clară asupra demersurilor juridice pe care ni le asumăm în sprijinul dvs.
Mai întâi, ne propunem să oferim o definiție aferentă dreptului administrativ. Așadar, dreptul administrativ reprezintă o ramură a dreptului civil public care reglementează relațiile sociale din sfera administrație publice, respectiv care tranșează, prin propriile reguli, conflictele apărute între administrație și persoanele vătămate. Din punct de vedere doctrinar, dreptul administrativ a fost definit ca fiind acea ramură a dreptului public român care cuprinde totalitatea normelor juridice ce reglementează organizarea și activitatea organelor de stat înființate pentru realizarea sarcinilor puterii executive, raporturile dintre aceste organe și particulari (persoane fizice sau juridice), precum și răspunderea și sancțiunile aplicate pentru nerespectarea acestor norme. [Prisăcaru V.Tratat de drept administrativ român, partea generală, Ed. a III-a, revăzută și adăugită, București, Lumina Lex, 2002, pag. 17].
De regulă, problemele care interferează cu această ramură a dreptului civil și care interesează particularii sunt reprezentate de emiterea în condiții de nelegalitate a unui act administrativ, în contextul unei decizii abuzive a adminsitrației. În esență, ceea ce trebuie să cunoașteți este că orice persoană vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, este îndreptățită să obțină recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului și repararea pagubei.
Pentru a vă putea ajuta în materia contenciosului administrativ și/sau fiscal, trebuie să efectuăm o analiză detaliată asupra circumstanțelor problemei, întrucât soluțiile pot fi diverse:
(1) anularea actului de către instanță,
(2) obligarea administrației să emită un act favorabil dvs., în condiții de legalitate, dacă vă confruntați cu un refuz expres sau tacit și care poate fi abuziv,
(3) repararea prejudiciului material și moral, dacă este cazul, adică acordarea despăgubirilor.
Exemplificativ, vă puteți regăsi într-una dintre următoarele situații, după caz:
vi s-a emis o decizie sau un proces-verbal prin care ați fost sancționat de către administrație, sau prin care societatea dvs, dacă discutăm despre o persoană juridică, a fost prejudiciată.
Cabinetul nostru oferă consultanță și reprezentare juridică în domeniul dreptului administrativ, cu precădere asistență juridică în procesele de contencios administrativ și fiscal. Construim o strategie optimă pentru dvs. în baza analizei temeince a documentelor prezentate de către dvs și a detaliilor de fapt aferente speței, astfel încât la finalul consilierii să puteți avea o perspectivă clară asupra demersurilor juridice pe care ni le asumăm în sprijinul dvs.
Mai întâi, ne propunem să oferim o definiție aferentă dreptului administrativ. Așadar, dreptul administrativ reprezintă o ramură a dreptului civil public care reglementează relațiile sociale din sfera administrație publice, respectiv care tranșează, prin propriile reguli, conflictele apărute între administrație și persoanele vătămate. Din punct de vedere doctrinar, dreptul administrativ a fost definit ca fiind acea ramură a dreptului public român care cuprinde totalitatea normelor juridice ce reglementează organizarea și activitatea organelor de stat înființate pentru realizarea sarcinilor puterii executive, raporturile dintre aceste organe și particulari (persoane fizice sau juridice), precum și răspunderea și sancțiunile aplicate pentru nerespectarea acestor norme. [Prisăcaru V.Tratat de drept administrativ român, partea generală, Ed. a III-a, revăzută și adăugită, București, Lumina Lex, 2002, pag. 17].
De regulă, problemele care interferează cu această ramură a dreptului civil și care interesează particularii sunt reprezentate de emiterea în condiții de nelegalitate a unui act administrativ, în contextul unei decizii abuzive a adminsitrației. În esență, ceea ce trebuie să cunoașteți este că orice persoană vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, este îndreptățită să obțină recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului și repararea pagubei.
Pentru a vă putea ajuta în materia contenciosului administrativ și/sau fiscal, trebuie să efectuăm o analiză detaliată asupra circumstanțelor problemei, întrucât soluțiile pot fi diverse:
(1) anularea actului de către instanță,
(2) obligarea administrației să emită un act favorabil dvs., în condiții de legalitate, dacă vă confruntați cu un refuz expres sau tacit și care poate fi abuziv,
(3) repararea prejudiciului material și moral, dacă este cazul, adică acordarea despăgubirilor.
Exemplificativ, vă puteți regăsi într-una dintre următoarele situații, după caz:
vi s-a emis o decizie sau un proces-verbal prin care ați fost sancționat de către administrație, sau prin care societatea dvs, dacă discutăm despre o persoană juridică, a fost prejudiciată.
Asigurăm servicii de consultanță specializată, asistență și reprezentare în soluționarea pe cale amiabilă, în cadrul procedurilor de mediere dar și în fața instanțelor de judecată pentru toate tipurile de spețe de dreptul familiei. Expertiza noastră în dreptul familiei include problemele legate de divorț, exercitarea autorității părintești, partaj judiciar, adopții, și cazuri internaționale de competența instanțelor române precum divorțul internațional.
Dreptul familiei reprezintă un cumul de prevederi legale care reglementează raporturile juridice de ordin patrimonial și personal, izvorâte din căsătorie, filiație, adopție și alte raporturi asimilate de normele juridice. Așadar, necesitatea asistării și reprezentării de către un avocat specializat în procedura divorțului este impusă atât de multiplele modificări și completări legislative care nu pot fi cunoscute și interpretate în mod corect de către un justițiabil fără o pregatire temeinică în domeniu, cât și de prezența în fața instanței a unui profesionist care sa expună faptele dintr-o perspectiva reala si juridică.
Trebuie să cunoașteți că estimarea costurilor un proces de divorț care include și partajul se va face ținând cont de urmatoarele aspecte: onorariul avocatului; taxa de timbru pentru cererile de partaj care se stabileste procentual la valoarea masei partajabile, costuri cu expertize în cazuri de partaj; eventuale costuri notariale, sau costuri de traducere. Aceste taxe se poate recupera în anumite condiții, sens în care vă putem ajuta în acest demers.
În consecință, avocații noștri sunt pregătiți să vă acorde consultanță și asistență juridică de specialitate în orice demeres care implică aplicarea reglementărilor aferente dreptului familiei, indiferent că discutăm despre spețe soluționate în baza prevederilor Codului familiei sau spețe născute sub incidența Noului Cod Civil, expertiza noastră de litigii cuprinzând, dar fără a se limita, următoarele:
Echipa noastră vă pune la dispoziție servicii profesionale de reprezentare juridică și consultanță, pentru o soluționare promptă și facilă a problemelor dumneavoastră. Avocații noștri acoperă o arie variată de activitate, oferind consultanță juridică inclusiv în domeniul dreptului succesoral. De regulă, cele mai comune spețe în materie succesorală care intră în competența unui avocat sunt litigiile privind partajul succesoral, care pot curpinde următoarele arii:
Așadar, în măsura în care aveți calitatea de moștenitor sau doriți să obțineți în instanță recunoașterea acestei calități, ori pur și simplu nu sunteți de acord cu varianta de partaj propusă de către rudele care au vocație la moștenirea unui defunct, vă putem ajuta cu o strategie clară în ceea ce privește cunoașterea în primul rând, iar apoi valorificarea drepturilor dvs. Partajul succesoral este o acțiune complexă, care implică o cunoaștere aprofundată a problemelor de drept pe care le ridică fiecare speță, cunoaștere care nu poate rezulta decât dintr-o comunicare responsabilă și serioasă, pe care o abordăm în raport de fiecare client. Totodată, dacă aveți calitatea de creditor, respectiv ați împrumutat la un moment dat o persoană care în prezent este decedată, și doriți să cunoașteți ce pârghii mai dețineți în prezent pentru recuperarea acelei sume de bani de la actualii moștenitori, vă putem ajuta în egală măsură. Nu este obligatoriu ca în fiecare caz să abordăm o strategie de litigiu pentru dvs, ci în funcție de particularități, respectiv de dorința dvs, să reușim cel puțin să vă îndrumăm spre un notar public competent acolo unde intervine competența acestuia.
Cabinet Individual Godorogea Daniel Lucian vă consiliază pe orice aspect din aria dreptului muncii, în toate etapele realizării raportului de muncă, atât cele care țin de recrutarea și debutul activității, cât și în executarea și încetarea relației de muncă. Vă oferim consultanță, asistență și reprezentare în litigiile de muncă, atât pentru angajați, cât și pentru angajatori.
La Cabinet Individual Godorogea Daniel Lucian oferim consultanță, asistență și reprezentare juridică pe probleme ce țin de:
Cabinet Individual Godorogea Daniel Lucian ne axăm pe obiectivele de afaceri ale clienților noștri. Furnizăm asistență și reprezentare juridică în procesul constituirii tuturor tipurilor de societăți comerciale disponibile conform legislației din România. În ceea ce privește actele constitutive ale companiilor, le pregătim în conformitate cu nevoile clienților, acordând atenție clauzelor speciale referitoare la modificările viitoare ale societății, condițiile pentru adoptarea hotărârilor, limitarea atribuțiilor administratorilor, condițiile majorării capitalului social sau alte clauze, în funcție de.
Serviciile cabinetului care sunt disponibile pentru aria dreptului societar sunt (fără a fi limitate la) următoarele:
Litigiile cu profesionisti se refera la toate categoriile de persoane fizice, sau juridice care au activitate profesionala. Aceasta categorie include diferite tipuri de conflicte, cum ar fi: somatia de plata, creante, excluderea, sau retragerea partenerului.
Serviciile cabinetului care sunt disponibile pentru litigiile cu profesioniști sunt (fără a fi limitate la) următoarele:
Cabinetul nostru vă oferă asistență în înființarea, modificarea sau desființarea unui ONG, în oricare din formele sale, prin redactarea actelor necesare, asigurând și reprezentarea în acest scop la instanța de judecată.
Astfel, vă oferim asistență juridică pe tot parcursul funcționării asociației sau fundației, după caz :
Conform Legii nr. 85/ 2014, insolvența este acea situație în care în patrimoniul societății nu mai există suficiente fonduri bănesti disponibile pentru plata creanțelor certe, lichide si exigibile. Adică debitorul nu iși mai poate plăti datoriile ajunse la termenul scadent către creditorii săi și dovedește imposibilitatea de plată.
Intrarea in insolvență este un moment dificil si important pentru o societate, deoarece aceasta riscă intrarea in faliment, caz in care societatea va fi dizolvată. De aceea, este foarte important ca un debitor să fie conștient de situația financiară a organizației sale și să sesizeze momentul în care datoriile devin prea mari pentru a le putea acoperi, pentru a putea evita agravarea situației.
De cele mai multe ori, insolvența este cerută de creditori, când iși dau seama că nu iși pot recupera datoriile, dar poate fi cerută și de debitor, când acesta constată că nu dispune de resursele necesare pentru a și le achita.
Prin serviciile oferite de către Cabinet Individual de Avocat Godorogea Daniel Lucian, acoperim întreaga fază a procedurii insolvenței:
Urbanismul are ca principal scop, potrivit dispozițiilor Legii nr. 350/2001, lege-cadru în materia urbanismului, dirijarea evoluției complexe a localităților, prin elaborarea și implementarea strategiilor de dezvoltare spațială, durabilă și integrată, pe termen scurt, mediu și lung. Iar Legea 50/1991 stabilește normele si procedura pentru pentru obținerea autorizației de construire sau de desfiinţare a constructiilor.
Cabinet Individual de Avocat Godorogea Daniel Lucian vă oferă consultanță și asistență juridică cu privire la:
Conform definiției, contractul reprezintă un acord de voință dintre două sau mai multe persoane, care au intenția de a constitui, modifica sau stinge un raport juridic. Din această definiție, se poate observa una dintre caracteristicile contractului și anume acordul de voință al părților, care este, de altfel esențial în materializarea oricărui raport care generează drepturi și obligații corelative pentru fiecare dintre părți.
Contractele pot fi clasificate în mai multe categorii, în funcție de obiectul acestora. Astfel, se pot identifica mai multe tipuri de contracte civile (tipuri de contracte comerciale) și alte exemple de contracte.
Tipuri de contracte civile (tipuri de contracte comerciale) după conținut:
Tipuri de contracte civile, după scopul urmărit:
În funcție de modul de formare al contractului
Având în vedere modul de formare al contractului, se disting următoarele:
Contracte clasificate în funcție de corelație
În funcție de corelația existentă între contracte, se pot întâlni:
Clasificare în funcție de efectele contractului:
Luând în considerare efectele contractului, se disting următoarele tipuri:
Cabinetul nostru acoperă o varietate de contracte, atât de natură pur civilă, cât și de natură comercială, precum contractele de leasing si împrumut comercial, contractele de reprezentare sau management, contractele de lucrări și antrepriză, contractele de locațiune comercială, contractele de furnizare mărfuri și servicii. Oferim o atenție detaliată asupra clauzelor pe care doriți să le inserați în cuprinsul contractelor, astfel încât acestea să fie redactate într-o manieră profesională și care vă asigură, totodată, un grad ridicat de protecție juridică. În egală măsură, oferim consiliere cu privire la orice tranzacție sau contract pe care doriți să-l încheiați sau deja l-ați încheiat, semnalându-vă toate problemele juridice de care trebuie să fiți conștient pentru a putea lua deciziile corecte.